en gucci tagterrasse


På café hos Gucci i et outlet i Toscana i sidste uge måtte jeg lige snuppe et par fotos med hjem for at vise jer det her. Tagterrassen var ret smagfuldt indrettet og rummer god inspiration til indretning af ens egen tagterrasse.


Udover loungeområder overdækket af store parasoller, var der en slags pavillon, hvor man kunne trække gardiner for solen - eller vælge at trække en fast afskærmning ned i alle sider (fungerer nærmest som et rullegardin). Lavet af gennemsigtig plastik. Ret smart. Sikkert også en pebret løsning!




Terrassen var bygget i hårdt træ og selv sider på niveauspring var beklædt med træ - med indbygget lys for illuminering af trinene.


På øverste niveau var der indbyggede kummer med oliven og rosmarin - smukke bladfarver til det patinerede træ.


Møblerne, der også var ret lækre, er fra Kettal (som i øvrigt har RIGTIG mange fine ting i deres program).



Langs terrassens kant var der ligeledes bygget kummer i træ, der var beplantet, så udsyn til og fra omgivende bygninger var afskærmet.


Som del af randen var der inddirekte lys - kan kun forestille mig at effekten er super flot i skumringen.


Sidst et kig mod terrassen fra terræn. Og en undskyldning for fotokvalitet skal også huskes - de er taget med iPhone og det er bare ikke helt optimalt. Men jeg synes, at de alligevel er værd at vise frem.


1 kommentarer:

Susan Durup sagde ...

Et skønt kig på et rigtig flot "haverum". Stilen er jo ikke "min stil" - men jeg er VILD med det grå træ........ og det udtryk som det giver.
Mange hilsner Susan

Send en kommentar

top