jeg får selskab


Bloggen haveRUM er efterhånden ved at være af ældre dato - ja, i hvert fald i haveblogsammenhæng. Den er egentlig startet op som en underafdeling af min virksomhed etRUM, hvor hovedfokus er byggeri. Her på haveRUM er der til gengæld 100% fokus på vores rum udenfor boligen - både de private og vores fælles byrum. Men rum er rum og passionen er langt hen af vejen den samme. Det handler om at skabe rum for aktiviteter, give plads til individet og fordre skønne oplevelser - og så skal det fungere til alt det praktiske; implicit!



Sjovt nok har jeg i byggeriet ikke mange, der deler min passion for havens rum, men det har jeg så til gengæld fundet via aktiviteter på min private blog, Havedagbogen, og i forbindelse med min deltagelse i blogmagasinet Havefolket. Og i den sammenhæng har jeg fundet et menneske, der er lige så "rum-fikseret", som jeg selv. Det er intet mindre en fantastisk at få lov at dele en passion med et andet menneske. Og nu har vi faktisk besluttet os for at slå pjalterne sammen og gøre haveRUM endnu mere nørdet - i fællesskab. Du har måske allerede gættet hvem?

Ja - det er lige præcis hende, det er: Karina. Det betyder ikke, at vi skriver mindre alle de andre steder, I ser noget fra os. Det betyder bare, at vi samler de mest nørdede haveRUMs-ting lige her - på haveRUM.

Vi håber, at du har lyst til at læse med, og hvis du vil med på tur i byrum og private haverum for se på lækkert havedesign, så kig endelig forbi ind imellem.

Og meld dig gerne til som fast læser - det bliver vi bare rigtig glade for.

På snarligt gensyn,
Lone & Karina

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

Tillykke med det, det vil vi da glæde os til!

Rose sagde ...

Perfekt match! Det kan jo kun blive mere end dobbelt-så-spændende at følge med her :)

Susanne Jensen sagde ...

Det glæder jeg mig til. Har været fast læser længe og har fundet bloggen yderst interessant, selvom det er sparsomt med indlæg, men det bliver forhåbentlig anderledes nu!

Anne sagde ...

Det er jo herligt. Glæder mig til at læse med hos jer. Altid er der noget på hjertet.

Lisbeth sagde ...

Det lyder spændende og det er dejligt for jer at have hinanden. Jeg er fast læser og forsætter gerne - glæder mig:o)

Lone sagde ...

Hvor er det dejligt at I kan se idéen!
Det er skønt, at I læser med.
Vi skal nok finde gode ting frem til jer - og lidt oftere :-)

God aften til jer,
Lone

Katinka Raabymagle sagde ...

Tillykke med samarbejdet - nyder denne blog, så det vil glæde mig, hvis den får endnu mere formidlingsiver pustet i sig.

Dejlig decemberdag fra Katinka

Høneballehaven sagde ...

Så blev jeg fast læser. Tillykke med tiltaget.

Lone sagde ...

Velkommen til Lisbeth :-)

Send en kommentar

top